24/7 uw ICT Servicedesk in uw bedrijf
U komt naar ons toe, wij analyseren uw situatie, herkennen uw symptomen en zoeken oorzaken van mogelijke netwerkproblemen uit. Daarna tekenen wij uw ICT-plan uit, implementeren de oplossing en monitoren 24u/24. Zo garanderen wij u een goed werkend netwerk. Vandaag, morgen en in de toekomst!
Design: wij brengen uw ICT diensten in kaart
Net zoals een architect eerst een inschatting maakt van de beschikbare grond, ruimte en materialen om te bouwen, zo voeren ook wij als ICT consultant eerst een audit uit van uw netwerk en formuleren zo gedetailleerd advies op maat. Daarna nemen we het potlood en het plan ter hand en tekenen we uw ideale ICT-koers verder uit. Zo kan uw ICT-infrastructuur meegroeien met uw behoeften op korte en lange termijn.
Build: ICT Migraties met een near zero downtime
Maar met mooie plannen alleen, bent u niks. Daarom is de volgende stap het tot leven wekken van de plannen en deze tot uitvoering te brengen in de bouwfase. In onderling overleg leveren en installeren we de gepaste hard- en software of zorgen onze ICT consultants voor een configuratie en optimalisatie van uw reeds beschikbare hard- en software tools.
Maintain: netwerkmonitoring en support
Net als een goede architect volgen we de werkzaamheden en de bouw uiteraard op de voet, ook lang na oplevering:
- ICT opleiding: Omdat informatica meer dan ooit een zaak van mensen is, verzorgen de ICT consultants van jamasaki individuele opleidingen of in groep, om binnen of buiten uw bedrijf mens en machine beter op elkaar af te stemmen.
- ICT onderhoud: Om uw netwerk in topvorm te houden stellen wij u graag een monitorcontract voor. Vanuit de gedachtegang “voorkomen is beter dan genezen”, volgen onze ICT consultants de status van uw netwerk op de voet op en reageren wij proactief op eventuele problemen.
- ICT service: Wij werken met een transparant ticketsysteem dat resulteert in een maandelijkse SLA rapportering en een jaarlijkse evaluatie met een optimalisatieplan. Onze ICT consultants evalueren samen met u de bestede uren en zoeken naar de meest geschikte oplossing.
Groeicurve
Wij kennen uw IT-noden van morgen al …. Ook wanneer uw KMO zich uitbreidt, zorgen wij voor een aanpak op maat van uw bedrijf. Met een groeicurve, zodat we steeds het gepaste IT-antwoord kunnen geven.
24u/24 netwerkmonitoring
“Een mogelijk netwerkprobleem? Dat hebben wij opgelost voordat u het merkt!”
Dankzij een constante netwerkmonitoring en een gerenommeerde software met 60 sensoren worden we 7 dagen op 7, 24 uur op 24 vanuit onze control room gewaarschuwd over mogelijke problemen van uw netwerk. Nog voordat ze zich effectief stellen. Om steeds up-to-date te blijven kan u ook op elk moment zelf inloggen in deze controlekamer met uw smartphone of tablet.
Gaat het toch eens mis? Dan staan de jamasaki ICT Consultants voor u klaar: Contacteer ons en wij proberen u zo snel mogelijk verder te helpen!